X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532


הורדת אחוזי שומן בגוף – 9 דרכים שיעזרו לכם במהירות וביעילות

בין אם אתם רוצים לשפר את בריאותכם ובין אם רוצים גזרה חטובה יותר שתוכלו להתהדר בה, שריפת שומן היא תהליך שיכול להיות די מאתגר. פרט לאופי התזונה שלכם, יש עוד גורמים שמובילים לאגירת שומן בגוף. איגדנו עבורכם 9 דרכים שיעזרו לכם להפחית את אחוזי השומן בגוף וליהנות מגוף חטוב ובריא.

 

1. התחילו לבצע אימוני כוח

באימוני כוח, השרירים מתכווצים כנגד התנגדות. הדבר עוזר לבנות מסת שריר ולהגביר את החוזק שלכם. לרוב מדובר בהרמת משקולות, ומחקרים מראים שמי שמחפש איך להוריד אחוזי שומן בבטן, צריך לבצע גם אימוני כוח.

 

2. צרכו הרבה חלבונים

כדי להרכיב תפריט תזונה להורדת אחוזי שומן, צריך לכלול בו הרבה מזונות עשירים בחלבונים, אשר מפחיתים את תחושת הרעב לאורך היום ועוזרים לאורך זמן לשרוף שומן. מזונות שכאלה הם בשר, ביצים, קטניות ומוצרי חלב. זוהי הדרך המושלמת למי שרוצה לדעת איך להוריד אחוזי שומן מבלי לפגוע במסת השריר, במיוחד אם הוא מתאמן.

 

3. שנו יותר שעות

מי שהולך לישון מוקדם יותר או מכוון את השעון המעורר לשעה קצת יותר מאוחרת עוזר לגופו לשרוף יותר שומן. כך נמצא במחקר שבדק מעל 68,000 נשים והראה ששינה בת 5 שעות מדי לילה לאורך 16 שנים הייתה מקושרת לעלייה במשקל, ביחס לשינה בת 7 שעות בכל לילה. אחת הסיבות לכך היא ששינה טובה עוזרת לווסת את הפרשת הורמון הרעב גרלין, לכן בין אם אתם מעוניינים לדעת איך להוריד אחוזי שומן בירכיים או בבטן, מומלץ שקודם כל תוודאו שאתם ישנים מספיק שעות בכל לילה.

 

4. הוסיפו חומץ לתזונה שלכם

לחומץ יש מספר השפעות חיוביות על הגוף, ביניהן שמירה על בריאות הלב וסיוע באיזון רמות הסוכר בדם, אך צריכתו יכולה גם לסייע בתהליך של הורדת אחוזי שומן במהירות, כשמספיק להוסיף לתזונה רק 1-2 כפיות ממנו ביום כדי לראות תוצאות טובות בתוך 3 חודשים. יש אנשים ששותים חומץ תפוחים מדולל במים יחד עם כל ארוחה, אך אם טעם המשקה לא מוצא חן בעיניכם, תוכלו להוסיף אותו לסלטים או למרינדות שאתם מכינים.

 

5. אכלו יותר שומנים בריאים

לא כל השומנים הם זהים, ועל אף שזה נשמע סותר כשמנסים להבין איך להגיע לאחוזי שומן נמוכים, שומנים בריאים כמו אלה המצויים בשמן זית, אגוזים, אבוקדו וקוקוס דווקא מסייעים בשריפת השומן. הם עוזרים לכם להישאר שבעים לאורך זמן ולא נאגרים בגוף כמו שומנים מזיקים אחרים, אך עם זאת עליכם לקחת בחשבון שהם עדיין עשירים בקלוריות, ולכן יש לצרוך גם אותם במתינות.

 

6. צרכו יותר סיבים

סיבים מסיסים סופגים נוזלים שעוברים במערכת העיכול ומסייעים לשמור על תחושת שובע, ובמחקר שנערך בהשתתפות 1,114 אנשים, נמצא שצריכת כל 10 גרם נוספים של סיבים עוזרת להפחית 3.7% שומן במשך תקופה של 5 שנים, בלי לעשות שום שינוי אחר בתזונה או אפילו כושר גופני. אם לא משנה לכם כמה זמן לוקח להוריד אחוזי שומן ואתם פשוט רוצים לשנות את חייכם לטובה בטווח הארוך, אכלו יותר ירקות, פירות, קטניות, דגנים מלאים ואגוזים, והשנים כבר יעשו את שלהן.

 

7. הפחיתו בצריכת פחמימות

לפחמימות מעובדות יש אינדקס גליקמי גבוה, מה שגורם לעלייה ברמות הסוכר בעת צריכתם ועקב כך גם עלייה בתחושת הרעב, מה שמוביל אותנו בסופו של דבר לאכול יותר ממה שאנחנו צריכים ולהגביר את אחוזי השומן. אז איך להוריד אחוזי שומן בלי לרדת במשקל ולוותר על פחמימות בארוחות? פשוט החליפו אותן בפחמימות בריאות יותר – הימנעו ממאפים, פסטה, לחם לבן ודגני בוקר, וצרכו יותר מוצרים מחיטה מלאה, קינואה, שיבולת שועל ושעורה.

 

8. שתו יותר קפה

בין שאתם רוצים לדעת איך להוריד אחוזי שומן ברגליים או בכל אזור אחר, קפאין הוא מוצר שיעזור לכם מאוד. הוא מגביר את קצב חילוף החומרים וגם מספק יותר אנרגיה כששותים אותו לפני אימון כושר, ובמחקר שנערך בהשתתפות 58,000 אנשים, נמצא שלאורך 12 שנים הוא סייע לירידה במשקל ושריפת שומן. עם זאת, כמובן שמומלץ לצרוך אותו במתינות, וכדאי שלא לעבור את כמות ה-4 כוסות ביום.

 

9. צרכו יותר ברזל

ברזל הוא מינרל שחשוב מאוד לתפקודי הגוף השונים, וכשאין מספיק ממנו בגוף, מתחילות לצוץ בעיות בין היתר בבלוטת התריס. הבלוטה הזו נמצאת בצוואר ומווסתת את קצב חילוף החומרים בעזרת הפרשת הורמונים, ואנשים שסובלים מתת פעילות של בלוטת התריס מתחילים להשמין יותר ואף לחוות קשיי נשימה ועייפות. אצל אנשים שכאלה הפנים גם יתנפחו ולכן הם עשויים לחפש דרכים שיעזרו להם לדעת איך להוריד אחוזי שומן בפנים– אחת הדרכים היעילות היא פשוט להגביר את צריכת הברזל.

 

דבר חשוב שצריך לדעת על שומן בחזה

אנשים רבים מחפשים איך להוריד אחוזי שומן בחזה, ועל אף שלפעמים זה באמת אפשרי בעזרת כל הטיפים שצוינו קודם לכן, ישנו מצב שנקרא גניקומסטיה ושגורם להתפתחות חריגה של חזה אצל גברים. מדובר בבעיה שמקורה היא בהורמונים שבגוף, ושום ניסיון להפחית אחוזי שומן באזור החזה לא יעזור לפתור אותה. גניקומסטיה ניתן לתקן רק בעזרת ניתוח, ולכן אם כל הניסיונות להפחית את מראה החזה הנפול לא עזרו, עליכם לפנות לרופא שיוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה.