X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

מתכוננים אל ריצת המרתון!

רגע לפני שאתם עולים על בגדי הספורט ונעלי הריצה שלכם לקראת שריקת הפתיחה של המרתון, לפניכם מדריך קצרצר שיהפוך את הריצה שלכם לקלה הרבה יותר. אילו נעליים מומלצות לריצה, מדוע חשוב לשתות מים ואילו מוצרים שונים יכולים לסייע לכם לפני, במהלך ואחרי הריצה? כל התשובות לפניכם.

האביזרים החיוניים לכם לריצה – מנעליים ועד קרם ההגנה

אז ראשית, הרי שצריך להעניק תשומת לב גדולה לכל סוגיית הלוגיסטיקה שסביב ריצת המרתון שלכם. הנוחות שלכם היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם בריצה, כך שחשוב מאד שתערכו בהתאם מבחינת הלבוש שלכם לקראת האתגר הקרב ובא. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן נעלי הריצה שלכם. לא אחת, ישנם אלו שרוכשים נעלי ריצה חדשות לקראת המרתון על מנת שאלו יעניקו את התוצאה הטובה ביותר ואת הנוחות המירבית. בפועל, נעל חדשה יכולה להימצא כמאד לא נוחה ולא גמישה. על כן, ההמלצה הברורה היא לרוץ עם נעל שאתם מכירים ומודעים לטיב האיכות שלה.

בנוסף, הבגדים איתם אתם רצים. שימו לב כי המכנס שאיתו בחרתם לרוץ הינו במידה המתאימה לכם, שאינו לוחץ מדי או רופף מדי, וכזה המאפשר לכם תנועה אידיאלית. אלו מכם שבוחרים לרוץ עם משקפי השמש, הקפידו על משקפיים המונחים היטב על הפנים. רק נסו לחשוב על ריצה שבה אתם צריכים בכל פעם מחדש להתעסק עם המשקפיים שלכם – הרי שמדובר על גורם מפריע שיכול לפגוע בתוצאות שלכם.

בנוסף, במדינה שימשית כמו ישראל, עולה ברשימת ההמלצות פעם אחר פעם קרם ההגנה. בכל זאת, מדובר על ריצה של 42 קילומטרים, כך שלא מומלץ שתהיו חשופים לשמש לאורך מרחק זה מבלי שאתם מוגנים מפגעי השמש. כמובן שעליכם להימרח בקרם טרם הריצה ולא להיות עסוקים בו לאורך הריצה שלכם.

הטעויות הנפוצות שאתם עושים בתום לב

גם אלו המנוסים יותר בריצות המרתון וגם אלו שעושים זאת בפעם הראשונה במלוא המרץ, עושים טעויות בתום לב שהמשמעות שלהן היא פגיעה באיכות החוויה ואפילו בהישגים. על כן, הנה כמה טעויות נפוצות שתוכלו להימנע מהן: ראשית, ישנם אלו שלא שותים מספיק. בריצה ארוכה שכזו החשש הגדול ביותר הוא התייבשות, ועל כן חשוב למלא את הגוף בנוזל הכל כך חיוני לו, כאשר ההמלצה היא לעשות זאת עד שעה וחצי מתחילת המרתון. לאורך הריצה מומלץ לשתות גם, אך השתייה המשמעותית היא דווקא זו הנערכת לפני הריצה.

בנוסף, לצד המים עולה שאלה נוספת: שאלת המזון. ריצה על בטן ריקה היא הדבר האחרון שיומלץ לכם לעשות, ועל כן ישנה חשיבות גדולה להערכות מבחינת המזון הנכנס אליכם לגוף. ללא תזונה מוקפדת בתקופה של לפני הריצה וביום הריצה, אתם עלולים לחוש בתשישות. במקרים קיצוניים של תזונה לא מתאימה, או של אי-תזונה כלל, עולה הסבירות להתעלפויות.

לפני, במהלך ואחרי הריצה – תוספים מומלצים

הרצון שלכם להוציא מעצמכם את המיטב מביא אתכם לבדוק אפשרויות של תוספים שונים. אכן, יש לא מעט שתוכלו לעשות, ואם לא די בכך, ישנם תוספים שונים המתאימים לטרום הריצה שלכם, למהלך הריצה שלכם וגם אחרי הריצה שלכם. אז אילו מוצרים מומלצים לכם?

לפני הריצה, ישנה המלצה על ג'ל אנרגיה. האם תוכלו לחשוב על דבר שתזדקקו לו בריצה יותר מאנרגיה חיונית? ג'ל אנרגיה הינו מקור אנרגטי נדיר ויוצא דופן, המאופיין ביכולת ספגיה מרשימה במערכת העיכול שלכם לאורך הפעילות הגופנית. ג'ל אנרגיה עשיר בפחמימות זמינות, והן נספגות ומנוצלות על הצד הטוב ביותר בגופכם. הג'ל מומלץ במיוחד לאצנים – גם בגלל האפקטיביות שלו וגם נוכח העובדה כי על מנת לצרוך אותו אין צורך בהפסקת הפעילות.

במהלך הריצה שלכם, תוכלו להזין את גופכם בכדורי מלח המתאימים גם הם לאלו מכם הרצים למרחקים. הזיעה הרבה הטבעית במהלך הריצה, גורמת לאיבוד משמעותי של מלחים ונוזלים חיוניים, ואובדן של אלו יכול לגרום לעייפות והתכווצות שרירים. אם כן, כדורי המלח יכולים לסייע לכם במהלך הריצה ולעכב את הסימפטומים שלא תרצו בנוכחותם בריצה שלכם.

ואחרי הריצה – חטיפי החלבון. זו הדרך לחתום את המרתון שלכם הודות לחלבון האיכותי המהווה מקור זמין בריכוז גבוהה. החטיפים מותאמים לאלו מכם העוסקים בפעילות גופנית שכזו, המסייעים בפיתוח השרירים וכוללים חלבון המתאים כארוחה שלאחר האימון הגופני שלכם.