X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

 

האימון האירובי, מי אתה?

 

כולם שמעו עליו, כולם רוצים שיהיה להם זמן לעשות אותו אך לא כולם יודעים מה הוא באמת: שמו של האימון האירובי נקשר בהקשרים חיוביים אך נדמה כי עדיין לא כולם יודעים בדיוק להגדיר מה היא הפעילות האירובית ובמה היא שונה מהפעילות האנאירובית. רגע לפני שאתם רוכשים ויטמינים לאימוני ריצה, שחיה, אופניים וכדומה כחלק מרצונכם לדבוק בתכנית של אימון אירובי, למה שלא תכירו לעומק את הפעילות ואת המשמעות שלה?

הפעילות האירובית, נעים להכיר

לבטח גם אתם שמעתם על חברים או מכרים שעושים פעילות אירובית. אותם מכרים גם לא אחת נוטלים תוספי תזונה לאימון ריצה על מנת לשפר את ההישגים שלהם. אחת ולתמיד: מה היא הפעילות האירובית? על פי ההגדרה הרשמית והפיזיולוגית, פעילות זו הינה פעילות שבה ישנו מאמץ כולל של מערכת הלב, הדם והנשימה כאשר המטרה היא לספק אנרגיה לקבוצות שרירים לפרק זמן מוגבל שהינו ארוך יחסית. לאורך הפעילות, מרגישים המתאמנים בפעימות לב חזקות בעקבות הקצב שמתגבר, צריכת החמצן עולה וכך גם נעשה התהליך של שריפת השומנים. מה לגבי תדירות הפעילות? ההמלצה הרווחת היא לבצע את הפעילות החל מפעמיים בשבוע ועד חמש פעמים בשבוע. הפעילויות הנכנסות תחת קטגוריה זו כוללות רכיבה על אופני ספינינג, רכיבה על אופניים, ריצה, שחיה, ריקוד זומבה ושיעורי אירובי ייעודיים בחדרי הכושר.

היתרונות הגדולים של האימון האירובי

אז אכן, באימונים מסוג זה קל יותר לשרוף שומן ועל כן לא מעטים אלו המעוניינים להשיל ממשקלם שדבקים באימונים מסוג זה. מעבר לשריפת השומנים, הפעילות האירובית מגלמת בתוכה עוד יתרונות אחרים: ראשית, פעילות זו נחשבת לאחת מהפעילויות המומלצות ביותר למניעה של מחלות והיא אף התגלתה ככזו המקטינה משמעותית את הסיכוי לחלות במחלות שמקורן בלב. בנוסף, הפעילות האירובית מחזקת את שרירי הלב והיא אף מסייעת באיזון של רמות הסוכר בדם.

לא מעטים אלו הסבורים כי על מנת לשרוף שומנים ולהשיל את הקילוגרמים העודפים, חשוב להקפיד ולעבוד לאורך הפעילות בדופק יחסית נמוך של בין 50-65 אחוזים. חשוב לציין שזו שגיאה: מצד אחד הדופק הנמוך אכן שורף בהשוואה לפחמימות יותר שומנים בכל הקשור לאחוזים, אך בעת שהפעילות שלכם תתבצע בדופק גבוה יותר ובפעילות אינטנסיבית יותר, האנרגיה שתבוזבז תהיה גדולה יותר, מה שמשפיע גם על הסך הכולל של השומנים שנשרפים בהשוואה לפעילות בדופק נמוך.

באימון אירובי יותר קל לשרוף שומן, זאת בהשוואה לאימון האנאירובי בו שורפים בעיקר פחמימות. הפעילות נמצאת כבר שנים רבות חביבה מאד על רופאים ועל מומחי הבריאות שכן היא תורמת לכל מערך סיבולת לב-ריאה והיא זו השומרת על כושר.

פעילות אנאירובית – מה ההבדל?

פעילות זו שונה מאד מהפעילות האירובית וכדאי להכיר את ההבדלים. פעילות זו מתבצעת לטווח הקצר תוך שעושים אותה בעוצמה גבוהה מאד. שמה של הפעילות מצביע על כך שכמעט ולא מגיע חמצן אל השריר עקב העצימות הגבוהה של האימון. בעוד בפעילות האירובית ניתן לראות את המתאמנים מזיעים המון, מתנשמים ומוצאים עצמם תשושים בסוף הפעילות, בפעילות זו כמעט ולא ניתן להבחין בסיפטומים אלו. בעוד פעילות אירובית נמשכת בין 40 דקות לשעה, כאן מדובר על פעילויות קצרות יותר הנעשות בעוצמה גבוהה מאד וכוללות אימוני פילאטיס, הרמת משקלות או תרגילי קרקע שונים כמו יוגה.

איך הופכים את הפעילות למשמעותית ומוצלחת עוד יותר?

כבר אין זה סוד שאורח החיים הבריא מבוסס גם על פעילות וגם על תזונה, כך ששידוך בין השניים מסתמן כמוצלח מאד. חשוב להקפיד על תזונה לפני אימון ריצה ולא לטעות ולחשוב כי לפני אימון לא צריך לאכול. על מנת לבצע אימונים מוצלחים חשוב שלגוף יהיו מאגרי אנרגיה זמינים ולכן אכילה לפני האימון חיונית. כמו כן, תזונה אחרי אימון ריצה, שהינו אימון אירובי, חשובה גם היא. זיכרו כי לאורך הפעילות אתם עתידים להוציא המון אנרגיה, ועל מנת להשיב אותה בחזרה עליכם להזין את גופכם.

בנוסף, מוצעים כיום למכירה שלל תוספי תזונה מומלצים שיכולים להשלים עבורכם חוסרים בגופכם, ואלו יוכלו לשפר את חוויית האימונים שלכם ובעיקר להביא את גופכם להרמוניה. לא תמיד ניתן להביא את הגוף למצב אידיאלי רק באמצעות התזונה, ועל כן - מה שלא עושה התזונה, יעשו תוספי התזונה.