X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

לילה טוב? כל מה שרציתם לדעת על נדודי השינה

כשם שישנם אלו הנכנסים בכל לילה אל מיטתם במטרה לישון שינת לילה ארוכה ובריאה, גם ישנם אלו שנכנסים אל המיטה בידיעה כי הם לא יצליחו להרדם. נדודי השינה, או בלועזית אינסומניה, היא הפרעת שינה מוכרת ושכיחה מאד. אם גם אתם סובלים מקשיים בהירדמות, מהתעוררות באמצע הלילה או מהתעוררות בשעת בוקר מוקדמת, לבטח גם אתם ניסיתם לברר דרכי טיפול בהפרעות שינה. הפרעות שכאלו בשינה לא רק מונעות מכם שינת לילה מפנקת ונעימה, אלא שהן בעיקר פוגעות בבריאות שלכם: הנפשית והגופנית. שימו לב כי ישנם גורמים שונים הפוגעים באיכות השינה כמו לחצים או דכדוך, אך הם אינם מבשרים על הפרעת שינה כרונית. מנגד, בעת שהבעיה הינה כרונית חשוב מאד לטפל בה במהירות האפשרית. לשמחתכם, ישנם צמחי מרפא לנדודי שינה כך שתוכלו ליהנות מטיפול המבוסס על תוספי תזונה להפרעות שינה.

מדוע חשוב כל כך לישון טוב?

עבור רבים השינה היא לא יותר מפינוק מנחם, אך דעו כי לשינה יש קשר ישיר לבריאות הגוף והנפש. כשמדובר על ילדים – החל מתינוקות ועד נערים מתבגרים, הרי שלשינה תפקיד מהותי ומשמעותי בהתפתחותם ובגדילתם. אנשים מבוגרים זקוקים לשינה ארוכה, רצופה ומועילה, שכן חוסר בשינה מאופיין בעייפות רבה, חוסר סבלנות, עצבנות קיצונית, חוסר ריכוז ודכדוך. ישנו קושי לתפקד בשגרת היום ללא שעות שינה מספיקות ומועילות. חשוב לציין כי אין אך ורק הפרעות שינה בגיל השלישי, אלא שמדובר על תופעה שיכולה לפקוד אנשים בגילאים שונים בעקבות סיבות שורשיות אחרות. דעו כי תוספי תזונה לשיפור השינה יכולים לסייע לכם רבות, אך לעתים גם רק שינוי הרגלים יספיק לכם.

אז כמה שעות אתם צריכים לישון בכל לילה? לגילאי 18 ועד 64 מומלץ לישון בין 7-9 שעות בלילה, בעוד ילדים מגילאי 6 ועד נוער בגילאי 17 ישנו קצת יותר, שכן ההמלצה עבורם היא 8-10 שעות.

ולפעמים גם אתם יכולים לשפר את איכות השינה שלכם

לא אחת הפרעות שינה הינן תוצר של הרגלים שאימצתם לאורך השנים. מסתבר כי בעת שאתם משנים את ההרגלים שלכם ודבקים בהרגלים חדשים ומועילים יותר, אתם יכולים לזכות בהטבה שבאה לידי ביטוי בשינה טובה, רציפה ובריאה יותר. אז מה תוכלו לעשות על מנת לשפר את השינה בצורה טבעית? ראשית, נסו לישון בשעות קבועות. בעת שאתם מייצרים לעצמכם רוטינה קבועה, או אפילו ריטואל אם תרצו, הגוף שלכם לומד להכיר את שעות השינה הקבועות וכן הוא מתמסר אליהן.

בנוסף, נסו שלא לשתות קפה בסמוך לשינת הלילה שלכם. כידוע, לקפה יש תכונות מעוררות כך שסביר מאד ששתיית קפה בשעות הערב היא זו המקשה עליכם להירדם וליהנות משינת לילה ארוכה ורציפה. כמו כן, ישנם גם מסיחי דעת מודרניים שגורמים להפרעות בשינה שלכם – כמו המכשיר הסלולארי. מכשירים אלו הם כלי בידורי לכל דבר – כזה המקשר אתכם בכל רגע נתון חברתית. באופן זה, ההתמכרות אל המכשיר הסלולארי היא זו שלא נותנת לכם מנוח מאחר ואתם זמינים למכשיר בזמינות גבוהה.

ולבסוף, במידה ואתם נחים בשעות הצהריים, נסו לקצר את שעת המנוחה או לבטלה לגמרי. המון פעמים מנוחת הצהריים מעניקה לכם אנרגיה רבה שלא רק מספיקה לשעות הבאות של היום, אלא גם שוללת מכם את שינת הלילה. על כן, למדו את הגוף שלכם הרגלי שינה טובים וגלו בעצמכם כי תוכלו ליהנות משלל פתרונות טבעיים לנדודי שינה.

הפרעות שינה וטיפול טבעי – מה מומלץ?

תוספי התזונה המומלצים ביותר לאלו מכם הסובלים מנדודי שינה הינם תוספי תזונה שבפעולתם הם מרגיעים ומפחיתים חרדה. מאחר ופעמים רבות המצב הנפשי הוא זה המעכב את ההירדמות או זה המפריע לשינה, טיפול ממוקד בו גורם באופן ישיר להטבה בשינה שלכם. תוספי תזונה כמו פסיפלורה, קמומיל וולריאן לדוגמא, יאפשרו לכם לצלול לשינת הלילה שלכם בקלות יתרה וליהנות מלילה ארוך ללא הפרעות, זאת מבלי שיש להם כל אפקט ממכר. בנוסף, בעיות שינה ותרופות סבתא גם הן הולכות יחד, כאשר הפתרון המומלץ ביותר מגיע בדמות חסה, או ליתר דיוק: שורש החסה. השורש מכיל חומרים שמרפים את השרירים, כך שקל יותר להירדם בזכותם. תוספי מזון לשינה יכולים לסייע לכם, הסתייעו בהם!