X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

 

הכירו את מזון העל – הצ'יה!

 

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על "מזונות העל"? לא משנה כמה פעמים שמעתם עליהם, הרי שלבטח שמעתם גם על הצ'יה! זרעי הצ'יה גדושים בחומרים מזינים שהשפעתם חיובית ונרחבת על המוח ועל הגוף, והם אף מוגדרים כאחד מהמאכלים הבריאים ביותר! מגישים כיום את הזרעים אפילו במסעדות ומוכרים אותם בשווקים: זרעי הצ'יה הינם זרעים בצבע שחור-אפור, הם מאד קטנים והם בעצם זרעיו של צמח המרווה הכל כך מוכר. פירוש המילה צ'יה הוא כוח – מה שמתאר בין היתר את הייחודיות הרבה ואת הסגולות הנפלאות של הצ'יה.

מה הופך את זרעי הצ'יה למזון על?

אז מה צריך להיות כדי להיות מוגדר כ"מזון על"? מזונות על הינם מזונות העשירים ברכיבי תזונה רבים, כלומר- מזון אחד המהווה מקור למגוון רחב של רכיבי תזונה. לזרעי הצ'יה יש יתרונות בריאותיים רבים, בין היתר הם עשירים באומגה 3, ברזל וסידן. אם אתם צריכים סיבות נוספות מדוע צריכת זרעי הצ'יה חיונית לכם, הנה כמה מעלות חשובות: היתרונות והפעילות של הזרעים הם בין היתר פעילות אנטי דלקתית, תרומה לשיפור התפקוד המנטאלי, סיוע למערכת העיכול, אספקת חומרים למערכות הדם, הלב והעיניים, השבחת הזרע הגברי (מה שתורם לפיריון), שמירה על רמה מאוזנת של סוכר, ספיגה יעילה של סידן ועוד. כמה בריאות יכולה להיות בזרעים קטנטנים? זרעי הצ'יה מוכיחים שכמה שיותר!

איך משלבים את זרעי הצ'יה במזון?

המון פעמים מה שמונע מרבים ליהנות ממזונות העל הוא אופן הצריכה שלהם: ישנם מזונות שאינם נגישים ועל מנת לצרוך אותם עליכם להתיישב לארוחה מסודרת או לחילופין לדאוג להכנתם מספיק זמן מראש. כאן, המצב הוא לגמרי שונה: כשהזרעים מגיעים במגע עם מים הם משנים את מרקמם והופכים למעין ג'ל, מה שמאפשר לכם לצרוך אותם בקלות בלא מעט אופנים: החל מהכנסתם אל מאפים שונים, דרך הוספתם אל רטבים ועד שילובם בתבשילים בבישול ארוך או בסלטיים טריים. אתם יכולים לשים בתיק האישי שלכם עם צאתכם לעבודה מנה של זרעי צ'יה, ולהוסיף אותם לאורך היום במשקאות, ביוגורט א מעדן, סלטים וכו' על פי רצונכם.

לטובת אלו הדבקים בתפריט המבוסס על סך קלוריות קבוע ליום, דעו כי זרעי הצ'יה הינם בעלי ערך קלורי נמוך מאד. יחד עם זאת, הסך הקלורי לא בא על חשבון כמות החומרים המזינים שמטיבים עם גופכם בשלל אופנים. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שאין כל צורך בכמות גדולה של הזרעים על מנת ליהנות מהיתרונות בהם. אתם בדיאטה ורוצים להפוך אותה לבריאה יותר הודות לויטמינים המשולבים בתזונה? זו הדרך שלכם!

תוספים של הצ'יה

ניתן ליהנות מהיתרונות הרבים של זרעי הצ'יה גם באמצעות תוסף המגיע בדמות שמן זרעי הצ'יה – בכמוסות או בטיפות לבחירתכם. התוספים המדוברים מכילים שמנים מזרעי המרווה ואלו עשירים בחומצות שומן של אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9. שמן הצ'יה מעניק לגופכם את הזכות ליהנות מאומגה 3 ממקור צמחי, וזאת מבלי שיהיה כל חשש לזיהום של מתכות. חשוב לדעת כי ניתן להזין גם את הילדים הקטנים בשמן הצ'יה כחלק מתכנית של השלמת חוסרים בכל הקשור לתזונה. כמו כן, נשים הריוניות יכולות גם הן לצרוך את שמן הצ'יה כאשר התרומה היא התפתחות תקינה של עובר. ההמלצה היא לצרוך החל מטרימסטר שלישי.

לסיכום, נדמה שזרעי הצ'יה מגלמים בתוכם את כל שתוכלו לבקש: החל מאומגה 3, דרך ברזל וסידן ועד נוגדי חימצון וסיבים תזונתיים. למרות שזרעי הצ'יה הינם מזון עתיק יומין, עלו לאחרונה הזרעים כמזון על מודרני הנחשק על ידי רבים. הפופולאריות של הזרעים רק ממשיכה לעלות ורבים נהנים מתזונה בריאה וטובה יותר הודות לצריכתם.