X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

9 מזונות אנטי דלקתיים שמומלץ לצרוך כדי לשמור על הבריאות

בניגוד למה שרוב האנשים חושבים, דלקת היא לא תמיד פעולה מזיקה שהגוף יוצר. מצד אחד, היא עוזרת לגוף להגן על עצמו מפני זיהומים ופציעות, אך מצד שני, אם מדובר בדלקת כרונית, התגובה הזו של הגוף דווקא עלולה להוביל למחלות אחרות ואפילו לעלייה במשקל. מזונות שמעודדים דלקת, יחד עם לחץ וחוסר פעילות גופנית, יכולים להחמיר את הבעיה, אך למזלנו קיימים גם מזונות שנחשבים אנטי דלקתיים ושמומלץ לכל אחד לצרוך. הכירו את 9 המזונות האנטי דלקתיים שמומלץ לכם להוסיף לתזונתכם כדי להדוף את הדלקות.

1. פירות יער

הפירות האלה עשירים בסיבים, ויטמינים ומינרלים, והם חשובים מאוד לכל מי שמנסה לשמור על תזונה אנטי-דלקתית. אף על פי שיש סוגים רבים של פירות יער, המומלצים והנפוצים ביותר הם תותים, אוכמניות ופטל. הם מכילים נוגדי חמצון שנקראים אנתוציאנינים, שהם בעצמם תרכובות נוגדות דלקות שמפחיתות את הסיכון שלכם לסבול ממחלות שונות.

2. דגים שמנים

בדגים שמנים יש לא מעט חלבונים וחומצות שומן אומגה 3, כשהמומלצים ביותר שביניהם הם סלמון, סרדינים, מקרל ואנצ'ובי. חומצות השומן אומגה 3 שבהם מגיעות מתכולת ה-EPA וה-DHA שבדגים, אשר מפחיתים דלקות שמובילות לתסמונת מטאבולית, מחלות לב, סוכרת ומחלות בכליות. הגוף הופך את חומצות השומן האלה לתרכובות בעלות השפעות אנטי דלקתיות עוצמתיות.

3. ברוקולי

במחקרים נמצא שהברוקולי נחשב מזון אנטי דלקתי שביכולתו להפחית גם את הסיכון לסבול ממחלות לב ומסרטן, וזאת בשל תכולת נוגדי החמצון שלו. הברוקולי עשיר בסולפוראפן– נוגד חמצון שמפחית את רמות הציטוקינים ורמות חלבון בשם ,NF-kB שידועים כמובילים לדלקות, ועל כן כדאי לצרוך יותר ממנו אם אתם סובלים מהן באופן כרוני.

4. אבוקדו

לאבוקדו יש לא מעט יתרונות בריאותיים, כשהוא מספק לגוף אשלגן, מגנזיום, סיבים, חומצות שומן חד בלתי רוויות וקרוטנואידים. עם זאת, מבין כל אלה תרכובת אחת בשם AV119 שמצויה בו היא זו שמונעת דלקות, כשבמחקר שנערך בקליפורניה בשנת 2013 נמצא שאנשים שאכלו המבורגר עם אבוקדו סבלו פחות מתסמיני דלקות בגופם מאשר אנשים שצרכו המבורגר בלעדיו.

5. תה ירוק

תזונה מתאימה למניעת דלקות כרוניות כוללת לא רק מאכלים, אלא גם משקאות, כשהתה הירוק הוא אחד המשקאות הבריאים ביותר שתוכלו לצרוך. הוא מפחית את הסיכון לסבול ממחלות לב, סרטן, אלצהיימר והשמנת יתר, ויש בו לא מעט נוגדי חמצון וקטצ'ין בשם EGCG, שמסייע להפחית את ייצור הציטוקינים שמעודדים דלקות ופגועים בחומצות השומן שבתאי הגוף.

6. פלפל

פלפלים מסוגים שונים מלאים בויטמין C, שהוא לא רק ויטמין בריא אלא גם נוגד חמצון בעל יכולות שנוגדות דלקות. באופן פרטני, בגמבה יש נוגד חמצון בשם קוורצטין שמפחית את הנזק החמצוני אצל אנשים שסובלים מסרקואידוזיס– מחלה דלקתית שמשפיעה בעיקר על הריאות. הסיבות למחלה זו אינן ידועות, לכן אם אתם מעוניינים לשמור עלתזונה אנטי דלקתית מונעת, כדאי שתוסיפו יותר פלפלים למנות שאתם אוכלים

7. פטריות

בפטריות יש הרבה סלניום, נחושת וסוגים שונים של ויטמינים מקבוצת B, ובנוסף להם גם פנולים ונוגדי חמצון שמספקים הגנה לגוף מפני דלקות. קל מאוד להוסיף פטריות לתזונה והן מומלצות גם בשל תכולת ויטמין ה-D שבהן, לכן כדאי שתצרכו מהן יותר כדי למנוע דלקות וגם כדי לשמור על רמות תקינות של ויטמין D בגוף.

8. ענבים

אם אתם מחפשים חטיף קטן בעל השפעה גדולה, מומלץ שתצטרכו יותר ענבים, שנחשבים כחלק מכל משטר תזונה אנטי דלקתית לספורטאים. הענבים מכילים אנתוציאנינים שמפחיתים את הדלקות, ובנוסף הם גם המקור הטוב ביותר לרסברטרול– נוגד חמצון שמצוי בקליפתם ושמועיל מאוד במניעת דלקות. במחקרים נמצא שאצל אנשים שסובלים ממחלות לב ושצרכו תמצית ענבים באופן יומיומי הופחתו הסמנים הגנטיים של NF-kB, ועקב כך גם הדלקות.

9. כורכום

את התבלין הזה מומלץ מאוד להוסיף למנות שאתם מכינים, משום שיש בו נוגד דלקות עוצמתי במיוחד בשם כורכומין. התבלין יעיל במיוחד בהפחתת דלקות שקשורות לסוכרת ודלקת מפרקים, וכשמשלבים אותו עם פלפל שחור הוא הופך ליעיל עוד יותר. עם זאת, קשה לצרוך כמות מספקת שלו מדי יום ללא תוסף מזון, לכן מומלץ לשקול את האפשרות הזו בנוסף לשימוש בו בתבשילים.