X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

גם אתם סובלים מנדודי שינה? אפשר לטפל בזה בדרך טבעית

נדודי שינה כרוניים הם דבר שקשה להתמודד איתו. לאורך זמן הבעיה עלולה להחריף מעצמה רק בגלל הלחץ שאנו חווים כשאיננו מצליחים להירדם. אם אתם סובלים מבעיה זו של הפרעות שינה דעו שיש מה לעשות בנידון. המידע הבא יעזור לכם לגלות ממה זה נובע, למה זה עלול לגרום ואיך להירדם בלילה כמו תינוק.

ראשית, גלו למה אתם סובלים מנדודי שינה

כדי לדעת מה גורם לכם לבלות לילות שלמים ללא שינה נאותה, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם אני נמצא תחת לחץ רב בזמן האחרון?
  • האם יכול להיות שאני סובל מדיכאון?
  • האם עברתי לאחרונה אירוע טראומטי?
  • האם אני צורך תרופות שגורמות לתופעות של נדודי שינה וחולשה ?
  • האם ההתנהלות וההרגלים שלי פוגעים בהפרשת הורמון השינה שלי ללא ידיעתי ?

רוב האנשים חווים נדודי שינה עקב חרדה, אך גם מצב רפואי שהם לא מודעים אליו עלול לגרום ללילות ללא מנוחה. למשל: דום נשימה (בדיקה פשוטה במעבדת שינה תיידע אותנו אם זה המקרה), אסתמה, אלרגיות, פרקינסון, פעילות יתר של בלוטת התריס, ריפלוקס קיבתי-ושטי ומחלת כליות.

בנוסף לכל אלה, כאב כרוני עלול להוביל אף הוא לקושי בהירדמות, ויש נשים שסובלות גם מתופעה של נדודי שינה בגיל המעבר. אם הצלחתם למצוא את הגורם לנדודי השינה שלכם, נסו לטפל בו בדרך המתאימה על ידי שינוי ההרגלים שלכם או בעזרת איש מקצוע מתאים, ואם לא, כדאי מאוד לפנות לרופא על מנת לוודא שאתם לא סובלים מבעיה רפואית שגורמת לכך.

הסכנות שנדודי השינה מציבים לנפש ולגוף שלכם

יש לבעיית נדודי שינה תופעות לוואי רבות שמזיקות לבריאות הנפשית והפיזית שלכם:

בעיות בזיכרון – במהלך השינה המוח מבצע תהליכים שעוזרים לאגור מידע חדש שנקלט בו במהלך היום. מחסור בשינה עלול לפגוע הן בזיכרון לטווח קצר והן בזיכרון לטווח ארוך.

שינויים קיצוניים במצב הרוח – ידוע שבן אדם שלא ישן מספיק נהיה עצבני, אך זה עלול גם להוביל לדיכאון וחרדה שמחמירים עם הזמן.

מערכת חיסונית חלשה – אדם אשר לא מצליח לישון בלילות עלול להיות רגיש יותר לווירוסים וחיידקים.

סיכון מוגבר לחלות בסוכרת – חוסר שינה משפיע על יכולת הגוף להפריש אינסולין, ומי שלא מצליח להירדם כמו שצריך בלילות סובל מרמות סוכר גבוהות יותר בדם.

ירידה בדחף מיני – אם גבר לא מצליח לישון יותר מ4 שעות בלילה, ישנה דעיכה ברמות הטסטוסטרון שלו, מה שמוביל לירידה בחשק המיני.

לחץ דם גבוה – שינה של פחות מ-5 שעות בלילה גורמת ללחץ הדם לעלות במהלך היום.

עלייה במשקל – הכימיקלים שמאותתים למוח שאנו שבעים יוצאים מאיזון אם לא ישנים מספיק, וכתוצאה מכך אנו אוכלים יותר במהלך היום וגם בשעות הקטנות של הלילה.

סיכון מוגבר להתקף לב – אם אדם מבוגר לא מצליח לישון רצוף במשך תקופת זמן ארוכה, לחץ הדם הגבוה והחשיפה המוגברת שלו לחיידקים שגורמים לדלקות עלולה לסכן אותו בהתקף לב.

4 טיפים שיחזירו לכם את שנת הלילה הטובה

היגיינת שינה במקרים רבים היא הפתרון המיידי לשיפור בעיות השינה. מדובר בהרגלים של סדר היום ובעיקר של סוף היום - שלרוב נראים לנו כמובנים מאליהם, אבל ההקפדה עליהם תהיה האחראית לשינוי דרסטי בשינה שלנו. נסו מהעצות הבאות כדי שכבר הלילה תוכלו לישון טוב יותר:

1. לכו לישון בשעה קבועה מדי לילה ודאגו לבצע פעולה אחת קבועה לפני השינה

השעון הביולוגי הוא בעל השפעה מכרעת על איכות השינה והיכולת להירדם בקלות. כדי לחדד אותו ניתן לבצע פעילות מרגיעה אחת קבועה כל לילה לפני השינה, מה שיעזור למוח שלכם להבין עם הזמן, שאחרי הפעולה הספציפית הזו עליו "לכבות" את עצמו וללכת לישון. למשל: שטיפת הפנים לפני השינה ומריחת קרם לחות (על הדרך גם לדאוג לעור הפנים), לדאוג לתנאים נוחים ואופטימלים - מצעי מיטה נעימים, פיג'מה מבד נעים לגופכם, שתיית כוס מים באופן קבוע לפני השינה, הכנת בגדים ליום למחרת מראש, כתיבת משימות עיקריות למחר יכולה לעזור להפחית לחץ ומחשבות על היום שלמחרת, נשימות למשך 2 דקות ועוד. 

2. הימנעו מבהייה במסכים לפני השינה, ומחשיפה לאור באופן כללי כשעתיים לפני השינה

הורמון השינה שלנו, הנקרא מלטונין – מופרש במוח זמן מה לאחר שקיעת השמש, כך שהמערכות בגוף מקבלות התראה שהגיע הזמן לישון. ולהפך – בזריחה, הפרשת ההורמון דועכת ומתחיל תהליך ההתעוררות. הימצאות בחדר מואר סמוך לשינה, או צפייה במסכים המקרינים אור כחול – יעכבו את ההירדמות שלנו משום שהמוח "יתבלבל " ויאחר בהפרשת הורמון השינה. טיפ – הירדמו עם תריסים פתוחים, כך שבבוקר תהיו חשופים לאור מבחוץ והדבר יקל על ההתעוררות.

3. הריחו שמן אתרי שמעודד שינה

לא חסרים צמחי מרפא לנדודי שינה, וביניהם ניתן למנות את שמן הלבנדר, מיורן, קמומיל, מנדרינה וסנדלווד. תוכלו להשתמש במכשיר מפזר אדים או פשוט להניח אותם על השידה שלצד המיטה שלכם ולהריח אותם לפני השינה.

4. תרופות סבתא לנדודי שינה

תרופות סבתא לנדודי שינה יכולות להיות יעילות מאוד, וכל אחד יכול להכין לעצמו חליטת תה מרגיעה ומרדימה בעזרת צמחי מרפא כמו קמומיל בבונג או סקוטרליה. לא לשכוח – מומלץ להימנע מצריכת קפאין סמוך לשינה.