X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

ספורט וטבעונות – על אורח החיים הטבעוני ותזונה נכונה

כיום, יותר מתמיד, ישנם אלו המחליטים ללכת אחר לבם ולאמץ לעצמם אידיאולוגיה: דבקות באורח החיים הטבעוני. כידוע, תזונה טבעונית מבוססת על מזון מהצומח ולא מהחי, כך שהמון פעמים ישנם טבעונים המוצאים עצמם בקונפליקט שכן הם חוששים שהמזון אותו הם צורכים לא יאפשר להם להמשיך בשגרת האימונים שלהם. רגע לפני שגם אתם חוששים לגורל האימונים שלכם, דעו כי התפריט הטבעוני מבוסס על מזונות עשירים בחלבון הכוללים אגוזים, זרעים, דגנים וקטניות.

כידוע, ספורטאים זקוקים לכמות נכבדת של חלבון בכל ארוחה, ורבים אלו הסבורים כי התזונה הטבעונית הינה דלה בחלבון בהשוואה לתזונה המבוססת בין היתר על תזונה מהחי. עם זאת, תזונה של ספורטאים הינה קצת יותר מורכבת מארוחה הכוללת טונה או חזה עוף, וחשוב לזכור שעל מנת לתמוך באימונים אינכם צריכים לדאוג אך ורק לבניית השרירים עם חלבון מהצומח.

קהל הטבעונים לרבות הספורטאים הטבעונים, חשוף באופן טבעי לחוסרים של סידן, חלבון וברזל במידה והתזונה אינה מאוזנת או מגוונת דיה. כעת, כשקהל הטבעונים רק הולך וגדל, נדמה כי נדרשת הערכות מחדש של התזונאים תוך חשיבות למתן המלצות אודות צריכה נכונה ומאוזנת של מזון ותוספי תזונה. אם אתם מתעניינים לגבי תזונה טבעונית לחיטוב כאשר המטרה שלכם היא לשמור על הבריאות ולהגיע להישגים האידיאליים, דעו על מה חשוב שתקפידו:

אז מה אוכלים מתאמנים טבעונים?

ממש כמו המתאמנים שצורכים גם מזונות מהחי, גם על המתאמנים הטבעוניים לאכול ארוחה של חלבון ופחמימות לאחר הפעילות הגופנית. בין היתר, מדובר על מזונות כדוגמת טופו, קטניות ודגנים שאליהם מומלץ להוסיף גם מנה נכבדת של ירקות טריים או מבושלים המאפשרים ספיגה של מינרלים. ומה לגבי חלבון מהצומח אחרי אימון? אם אתם מעוניינים במנות עשירות של חלבון טבעוני, יומלץ לכם לבחור בקטניות כדוגמת השעועית והחומוס, וגם סויה טובה מאד. בקטניות החלבון מרוכז יותר כך שהוא מעניק לכם את המנה האידיאלית שתענה על הצורך שלכם.

מה טבעונים אוכלים לפני אימון? ההמלצה היא לצרוך פחמימות שיהיו מקור אנרגיה זמין גם לפני האימון, גם במהלכו וגם לאחריו. ההמלצה היא לאכול כשעתיים לפני האימון שלכם, זאת על מנת להגיע עם מצבורים של אנרגיה שישרתו אתכם לטווח הרחוק יותר. כמו כן, כשלושים דקות לפני האימון, מומלץ לצרוך פחימה פשוטה שתהיה לכם כמקור של אנרגיה זמינה.

בנוסף, תשמחו ואולי גם תופתעו לגלות כי ישנו שייק חלבון טבעוני. הרכבו של השייק מבוסס על חלבונים מן הצומח, כאשר ישנם שייקים בהם החלבון הינו ממקור של אפונה צהובה הנחשבת כמקור של חלבון איכותי. ישנם אחרים בהם נעשים שילובים בין חלבונים ממקורות שונים על מנת לקבל חלבון מלא. בנוסף, אבקות אלו מכילות גם פחמימות ומלחים, התורמים להשפעה החיובית של השייק עבור האימון. הודות לאבקת החלבון, תוכלו ליהנות ממשקה שמסייע באופן ישיר לשיקום רקמות השרירים ושחזור מאגרי האנרגיה בגוף.

ומה לגבי תוספי תזונה?

בעוד תוכלו לצרוך חלבון מהצומח לפיתוח גוף ולשלב בין טבעונות וריצה, הרי שחשוב לזכור כי לעתים תצטרכו חיזוקים שאינם מגיעים ישירות מהתזונה שלכם. אחד החוסרים השכיחים ביותר שיש לטבעונים הוא ה-B12. טבעונים חייבים להישאר עם יד על הדופק בכל הקשור למחסור מסוג זה, שכן הפחתת תזונה מהחי או דבקות טוטאלית באורח החיים הטבעוני, מעלה באופן ישיר את הסיכוי לסבול ממחסור. איך מחסור שכזה בא לידי ביטוי? בתחושת עייפות לרוב. B12 מגיע רק מהחי ועל כן צריכתו מתזונה טבעונית אינה אפשרית. על כן, מומלץ לצרוך תוסף על בסיס יומי שיאזן את רמת הויטמין בגופכם ויעניק לכם את הנמרצות החיונית.