X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

תזונה נכונה לפני, במהלך ואחרי אימוני הקרוספיט

לבטח גם לכם יצא לשמוע על אימון קרוספיט, ואולי גם יצא לכם להתנסות באימון שכזה. אימוני הקרוספיט הינם אימונים אינטנסיביים המבוססים על אימוני כושר פונקציונאליים. אלו הפונים אל נתיב אימון שכזה, נהנים משיפור רדיקאלי של היכולות שלהם במגוון רחב של ענפי ספורט – החל מאירובי, דרך הנפת משקולות ועד ביצוע תרגילים באמצעות מכשירים. בעקבות האימונים, ניכרות תוצאות מרשימות מאד בכל הקשור לחיזוק הגוף והתנועה, תוך שישנם מתאמנים המדווחים גם על יתרונות בכל הקשור לשיפור המדדים כמו סוכר ושומנים בדם.

בעוד ניתן לקבל הדרכה מלאה ממאמני כושר לגבי האימונים וההתנהלות הנכונה בהם, לא כולם יודעים איך להתנהל נכון מבחינה תזונתית בקרוספיט. לתזונה משמעות רבה עבור כל אדם, אך בעיקר עבור אלו המתאמנים בפורמט כה אינטנסיבי. אם כן, מה עליכם לדעת ומה מומלץ לאכול?

הקפידו להגיע מלאים באנרגיה לאימון שלכם

אימוני הקרוספיט הינם אימונים קצרים, אך מאד אינטנסיביים. המשמעות? על מנת לצלוח אותם עליכם להגיע עם מצבורי אנרגיה. שימו לב: חשוב להגיע עם מאגרי אנרגיה מצד אחד, אך לא להגיע עם בטן מלאה לאימונים מצד שני, שכן היא תקשה עליכם להתנהל באימון. בכדי ליהנות מהשילוש הקדוש הכולל עיכול נוח, מצבור אנרגיה ויכולת להתאמן, הקפידו לאכול את הארוחה האחרונה שלכם כשעה וחצי ואף שעתיים לפני תחילתו של האימון. אם כן, מה אוכלים? קטניות כדוגמת אפונה, עדשים וחומוס, או פחמימות מורכבות כמו פסטה ואורז. אל הצלחת שלכם הוסיפו גם חלבון איכותי בדמות בשר, דגים או גבינות. ומה לגבי ירקות? איתם כדאי דווקא להמתין לאחר האימון, זאת מאחר והם אלו שדווקא יאיטו את הספיגה במערכת העיכול. קרוב יותר אל האימון יש לצרוך פחמימות פשוטות אשר לא מצריכות כמעט פעולות עיכול, כגון 1-2 תמרים, פרוסת לחם לבן עם מעט ריבה, או לחלופין ג'ל אנרגיה, הנותן מענה ספציפי לצורך זה.

תזונה וקרוספיט – מה עם תוספי תזונה?

ישנם כמה תוספי תזונה מומלצים מאד לאלו מכם הדבקים בתכנית האימונים הייחודית. התוסף הראשון המומלץ לכם הוא ויטמין D. אם ידעתם וגם אם לא, לרבים מהאוכלוסייה חסר בגוף הויטמין הזה התורם לספיגת הסידן. צריכת הויטמין תסייע לכם רבות, זאת מאחר ובאימוני הרמת המשקולות ישנו עומס ולחץ רב על העצמות שלכם.

אומגה 3 המגיעה בדמות קפסולות של שמן דגים, מומלצות גם הן. חומצת השומן המפורסמת כבר התגלתה כמסייעת רבות לבריאות, ולכם היא יכולה לסייע בכך שהיא אנטי דלקתית. תוסף נוסף המומלץ מאד למתאמני הקרוספיט הוא המגנזיום. בעת שמזיעים, מטבע הדברים מאבדים כמות גדולה מאד של נוזלים, בעיקר באימונים כה אינטנסיבים כמו אימוני הקרוספיט. במהלך איבוד הזיעה, מאבדים גם מלחים חיוניים שצריך להשלים אותם וניתן לעשות זאת באמצעות כמוסות מלחים, משקאות איזוטוניים וכן תוספים ספציפיים של מגנזיום, שיחסוך מכם את כאבי השרירים.

כיצד לאכול נכון בקרוספיט?

התזונה של מתאמני הקרוספיט צריכה להיות מותאמת למשקל גופם ולאינטנסיביות האימונים שלהם. יחד עם זאת, ניתן לתאר בקווים כלליים את ההמלצות לתזונה נכונה לאורך האימונים. ראשית, מומלץ מאד לצרוך בכמות גדולה גם ירקות וגם פירות, זאת מאחר והם גדושים באנטי-אוקסידנטים, מינרלים וויטמינים, שכולם תורמים. כמו כן, חשוב לפני האימון כאמור לדאוג לפחמימה זמינה שתאפשר לכם ליהנות מאנרגיה. בסיום האימון יש לצרוך חלבון איכותי, שיסייע בשיקום השרירים ובתהליכים הבנייה המתרחשים בו.

ההמלצה הטובה ביותר שתוכלו לקבל היא לחלק את הארוחות שלכם בצורה שווה, תוך שתאכלו בכל שלוש או ארבע שעות. המצב האחרון שכדאי לכם להגיע אליו הוא מצב של רעב, שכן הגוף נכנס לסטרסס. על אותו המשקל, הימנעו גם ממצבים בהם אתם חשים שובע רב, שכן הוא יכול להקשות עליכם לבצע את האימונים שלכם. זיכרו כי כדאי להשלים את התזונה עם תוספים איכותיים, בעיקר עם ויטמין D התורם לכם ומתאים לשגרת האימונים שלכם.