X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
X סל הקניות שלי (0)
X
סל הקניות שלי (0)
עגלת הקניות שלכם ריקה כרגע.
חדשות ועדכוניםחדשות ועדכונים

עכשיו במחיר מיוחד! 

 אבקת חלבון פאוורטק כשרה 700 גרם 
 רק ב- 79 ש"ח !!! 
  > לחץ לרכישה <  

 

 חטיפי החלבון 
 הטעימים ביותר 
 מבית אופטימום 
 כבר כאן! 

 חטיפי זון!
רק ב- 10.5 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 אבקת קוויאר קולגן 
 חזרה למלאי!!! 

רק ב-299 ש"ח ליחידה!
 חדש! חטיפי חלבון טבעוניים 
VEG PROTEIN
רק ב- 12 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!

 חדש! מבית Clif Bar- חטיפי חלבון ללא חלב
רק ב- 14 ש"ח ליחידה
בקניית 12 יחידות ומעלה!
 פמינוז במחיר מיוחד! 
רק ב-89 ש"ח ליחידה
בקניית 2 יחידות ומעלה!

 ג'ל אנרגיה של GU 
5.90 ש"ח בלבד
בקניית 24 יחידות ומעלה!
 כמוסות כורכומין אפקט 
רק ב- 99 ש"ח ליחידה
בקניית 3 יחידות ומעלה!
 דרושים לסניף הרצליה 
+ אחמ"ש/ית
+ קופאים/ות
נא ליצור קשר:
1-700-700-532

יוצאים לרכיבה? מה חשוב לצרוך לפני כן

רכיבה על אופניים הפכה כבר מזמן לענף ספורט פופולרי במיוחד, המאפשר גם שילוב של טיול והנאה מנופים יפים יחד עם שמירה על הכושר. כמו בכל תחום של פעילות גופנית, יש לשמור על כמה כללים על מנת לתרום לבריאות הגוף, ולא חלילה להזיק לו. כאשר אנו מתחילים את הרכיבה, חשוב "לתדלק" את הגוף שלנו באנרגיה זמינה, על מנת לא לאבד אנרגיה כבר בתחילת הדרך. אנרגיה זמינה אנו מקבלים על ידי צריכת פחמימות פשוטות, שמתעכלות ומתפרקות בקלות, ומעלות את רמות הסוכר בדם. כמו כן, חשוב להימנע מצריכת מזונות "כבדים" לפני תחילת הרכיבה, כיוון שאז הגוף משקיע משאבים ואנרגיה בפירוק המזון ופחות משקיע בעבודת השרירים. הקפדה על תזונה נכונה במאמץ- לפני, תוך כדי ולאחריו, היא הכלל הראשון והחשוב לרכיבה מוצלחת ומהנה.

נמצאים כבר בשטח? על מה להקפיד עכשיו

רכיבה על אופניים, להבדיל מענפי ספורט אחרים, הינה פעילות גופנית העשויה להימשך שעות רבות. על כן, יש להיערך בהתאם ולהצטייד במזונות מתאימים ושתייה מספקת לכל אורך שעות הרכיבה. כיוון שמדובר על פעילות בה ניתן לצרוך מזון תוך כדי (לעומת שחיה לדוגמה), חשוב לקחת לדרך מזונות מתאימים. ניתן להצטייד בחטיפי אנרגיה או ג'לים לאנרגיה, סוכריות, פירות יבשים, כריכים מלחם לבן (עדיף להפחית בכמות הסיבים תוך כדי פעילות גופנית) וכדומה. כל אלו מכילים פחמימות זמינות, המתפרקות מהר ובקלות וממשיכות לתדלק את השרירים באנרגיה. ישנם חטיפי אנרגיה המכילים גם מעט חלבון, בכמות שאינה מצריכה עיכול רב ואינה מפריעה לפעילות. חשיבות החלבון במהלך האימון הינה לספק לגוף חומצות אמינו (אבני הבניין של החלבון) זמינות, אשר משתתפות גם במעגל יצירת האנרגיה וגם מפחיתות את פירוק השריר במהלך האימון. כאשר חסרות לגוף חומצות אמינו זמינות, הוא יפרק יותר חלבון מהשריר על מנת להשיג את החומצות האמינו הנחוצות לו. בנוסף, חשוב להחזיר לגוף את המלחים (מינרלים) אשר הוא מאבד בזיעה, כיוון שירידה בריכוז המלחים בדם פוגעת בתפקוד מערכת העצבים ובתפקוד השרירים. שתיית נוזלים המכילים גם מלחים חשובה ביותר, ואין להסתפק בשתיית מים בלבד. ישנם משקאות איזוטונים שונים או משקאות מלחים, אשר מספקים לגוף את מגוון המינרלים החשובים לו לתפקוד תקין, בריכוזים המותאמים לגופנו.

 

סיימתם את הרכיבה? זה הזמן לדאוג לגוף להתאוששות מהמאמץ

אם הקפדתם על צריכה נכונה של מזון ושתייה לפני ובמהלך האימון, כבר עשיתם חלק נכבד מהעבודה. בסיום הרכיבה אנו צריכים למלא חזרה את מאגרי הגליקוגן של הגוף. הגליקוגן הינו רב סוכר המצוי בכבד ובשרירים בכמות מוגבלת, ובעת מאמץ, הגוף משתמש בו על מנת לקבל סוכר בצורה מהירה. במהלך האימון, מאגרי הגליקוגן מתרוקנים ולכן בסיום האימון יש לצרוך פחמימות (מורכבות הפעם) שישמשו את הגוף ליצירת גליקוגן חדש. בנוסף, יש לצרוך חלבון מלא ואיכותי, שיאפשר לשרירים לתקן נזקים וכן לגדול ולהתפתח. אי צריכה נאותה של חלבון עלולה להוביל דווקא לדילול במסת השריר, כיוון שהגוף ישתמש במאגרי החלבון שבשריר על מנת להתאושש מהאימון. צריכת החלבון בסוף רכיבת האופניים חשובה במיוחד לאור העובדה כי לא מומלץ לצרוך חלבון לפני ובמהלך האימון. זוכרים גם שהזכרנו לפני כן את המלחים? אז גם בסוף האימון, אם לא השלמתם כמות מלחים נאותה במהלכו, ניתן להמשיך ולצרוך אותם בכמוסות או במשקה מלחים / איזוטוני.

 

תוספי תזונה לרוכבי אופניים

בימינו, ניתן למצוא תוספי תזונה מגוונים, המספקים מענה קל, זמין ונוח להשלמות התזונתיות הנדרשות לאימון גופני. תוספי המזון לרוכבי אופניים נותנים מענה גם בפן התזונתי וגם בפן הספורטיבי, כגון משפרי ביצועים ומעלי אנרגיה למיניהם. לדוגמה- ניתן לצרוך תוספים המעלים את רמת האנרגיה ואת זרימת הדם במהלך האימון, כגון: גוארנה, קפאין, ג'ינסנג ועוד. בתחום התזונה, ישנם תוספי מזון ייחודיים לרוכבי אופניים, כגון חטיפי אנרגיה המכילים כמות חלבון המתאימה לפעילות גופנית ממושכת, כפי שהזכרנו קודם. ישנם גם משקאות איזוטונים משודרגים, המספקים לגוף בעת ובעונה אחת פחמימות זמינות, מלחים, חומצות אמינו, חלקם גם קפאין, וכמובן מים. שימוש מושכל בתוספי תזונה יכול להפוך את הרכיבה על האופניים לקלה ומהנה בהרבה, ואף לבטוחה יותר.

 

אולימפיאדת ריו 2016

כספורטאי עלית, העוסקים בתחרויות ובאימונים בעלי עצימות גבוהה במיוחד, הספורטאים האולימפיים צורכים תוספי תזונה כדרך קבע (כאלה המותרים בחוק כמובן). חברת אלטמן, משווקת תוספי התזונה מהמובילות בארץ, הינה הספקית הרשמית של תוספי התזונה לנבחרת אולימפיאדת 2016 (כפי שהיתה גם בפעמים אחרות). בין היתר, אלטמן תספק מוצרים בתחום המפרקים, כגון מגה גלופלקס, מוצרי אומגה 3, מגנזיום, ויטמינים שונים וכו'. את מגוון מוצרי החברה ניתן למצוא ברשת טבע קסטל, באתר האינטרנט או בסניפים השונים.